Soft Blanket
The best korean heroes
7 Candy
11 May 2011 | 02:49

Assalamualaikum
Setelah sekian lama meninjau, menonton, menengok, memerhati, menelaah movie-movie, drama-drama korea ni..
Aku rasa terpanggil untuk membuat satu penilaian.
iaitu
The Best Korean Heroes Ever
haha.
Gem..pak tak ? tak kan.. memang pun.
Ini adalah nilai peribadi dari mata hati aku.
Dan aku sangat teruja pada watak hero dari drama series
Sassy Girl
Lee Mong Ryong
Congratulation mong ryong. *blushing. haha

Nilai-nilai yang ada pada watak tersebut
  • Bijak walaupun tak pandai dalam pelajaran
  • Hebat ! hehe. semua hero hebat kan. tapi hebat dia ni lain sikit.
  • Superb Handsome, of course. semua hero korea handsome-handsome kan. tapi aku suka dia ni. Bila pakai spectacles, lagi laa....triple superb handsome ! huishh.. macam Seol Gon Chan pun ada. XD
  • Buat aku tergelak dengan skrip-skrip nya terutama bila dia perli wife dia. Hero lain majority tak buat aku gelak sebab kelakar pongggg. Majority aku gelak sebab sweet je. haha.
  • Dan lain-lain.
tip top tip top tip top

Jae Hee - 재희

Name: 재희 / Jae Hee (Jae Hui)
Real name: 이현균 / Lee Hyun Kyoon (Lee Hyeon Gyun)
Profession: Actor, Model, business man (own fashion mall).
Management company : Star K Entertaiment
Award : Blue Dragon's Best New Actor, Best Couple with Han Chae Young
Education :University - Dankuk University (Major in Acting drama), high school - SungSil, middle school - Sangsil, elementary - Sinsa
Family : The only son
Religion : Christian
Oppss.
Gila! Perlu ke sampai tahu biodata dia?? 
Aku suka dia tak bermakna aku suka jalan cerita ni.
Just suka je dengan cerita ni.
Maybe sebab ada hero dia kot?
haha
Tapi.. hero lain pun handsome jugak. 

Watak hero anda pula bagaimana? 
hehe.

Labels: ,


PAST | PRESENT

Instagram