Soft Blanket
Perosak !!
1 Candy
9 February 2011 | 03:00

Perosak mood ? Siapa yang rosak mood ? Siapa yang merosakkan? haha. oke, jujur ni. aku lah perosak mood korang ! mood korang akan terganggu setiap kali had a connection with me. haa. kenape aku buat macam tu ea ? al maklum, benda orang tak suke jugak kita buat kan.. tak gila pulak ke orang nanti. ish ish. 




ok, aku pun malas nak cakap banyak. tapi note kan jugak kenapa lately aku kurang bercakap. tapi bukan aku ni memang pendiam ke? sape setuju, turun tangan ! nampaknye, memang ramai yg setuju. so, memang tak pelik kan aku tak banyak cakap. terime kaseh. ok2.back to serius mood, kenapa aku fikir aku lah perosak mood manusia-manusia sekeliling aku? aku pun tak tahu camane nak describe. tapi ape yang boleh dituleh disini, adalah kerana kate-kate aku yang aku rase bile cakap je spontantaneously,orang akan terkejut. buat la expresi shock dorang tu. what? haha. aku un terkejut gak bile diorang terkejut. nak bagi contoh pun, aku bukan ingat semue. just yang ingat sekarang ni pun bende yang aku rasa censored. Censored ke? entah laa.
second sebab jugak, kawan(kot) yang dulu nya sahabat penah jugak kate aku rosakkan mood die. ade jugak sorang due cakap centu. ape salah aku? haha. nak touching-touching plak. adeh. tolonglah cite dulu pape patut kalao nak merajuk/marah ke..lagipun, kalau bagitau, at least i can recover it back even little. 
huhu. ape aku merapek ni? yang tak faham takpelah. buat tatapan sendiri jep. 
urgh. sat gi un ade presentation. omo! dah pukol 4. tolong lah tido!!

btw, cool je oke? (: 

Labels: ,


PAST | PRESENT

Instagram