Soft Blanket
Oren
0 Candy
12 February 2017 | 17:22

Kucing kecil yang aku jumpa masa bulan May 2016. Pak Guard DCA ni letak kat guard house TAR atas alasan kitten ni kacau guard house dia. What the...

Sekarang dah nak masuk 10 bulan Oren kat sini, and dia pun dah bunting! Tak sempat aku nak kasi. Adeh. Aku pening mana nak letak anak2 dia nanti.

Aku kesian nak letak Oren kat rumah aku sebab nanti dia rasa terperap. Plus area kuarters aku tu ada 5 ekor anjing.

Kak Nor punya kucing pernah kena makan dengan anjing2 tu masa jatuh dari balkoni rumah. So aku macam takut nak bagi Oren berjalan area kuarters.

Oren ni sejenis kucing Yang akan hilang time maghrib, kadang2 aku balik kerja pukul 10-11 dia tak balik2 lagi kat TAR. Tapi lately since perut dah boyot benau aku tengok, dia jarang pergi mana2, I mean keluar dari site ni. Dah nak deliver kot. Hmm pening aku.

Okay tu sahaja.

Regards,

WNAA
Makan lebihan Lamb Chop aku semalam. Kemain ko.

Kau nampak perut gendut dia tu


Labels: , ,


PAST | PRESENT

Instagram