Soft Blanket
Results UPSR & PSRA 2012
0 Candy
23 November 2012 | 15:11

Assalamu'alaikum. Annyeong~

Dimulakan dengan ucapan Tahniah kepada Adik perempuan (Nur Afiqah) ku yang berjaya melepasi Ujian Peperiksaan Sekolah Rendah (UPSR) dengan keputusan yang cemerlang iaitu 5A dan Peperiksaan Sekolah Rendah Agama (PSRA) dengan keputusan Mumtaz. Mungkin tak semua orang tahu, PSRA itu examination setaraf dengan UPSR, tapi hanya untuk penduduk Selangor yang bersekolah agama (tak kira di JAIS atau ABIM) di Selangor.
Yes, i admit that she must be intelligent than me.
UPSR ibarat kereta. PMR umpama lesen kereta. SPM seperti kunci kereta. Jauh lagi kehidupan, tempuhlah setiap titian dengan nama Allah, in-syaa Allah tiba ke akhir dengan senyuman.
But  there is something i'd felt regretted.

Based on my sister's results, with fully confidence, she can admitted to Kolej Tunku Kursiah, Negeri Sembilan, iaitu sekolah perempuan yang bertaraf elite. Dan angah dah pun memohon ke kolej tersebut pada mula nya. Tapi merubah di saat akhir permohonan dihantar. Entah kenapa.

Oh whyyyyyyyyyyyyyyy

Hurm..

Pasti ada hikmahnya kan..

Harap Afiqah berjaya dengan cemerlang, gemilang dan terbilang tak kira dimana beliau bersekolah tahun hadapan. In-Syaa Allah. Harap lagi berjaya dari angah nya ni. I support you from the upside down front back madu :)

p/s: now watching Kazuo Umezu's Horror Theater (House Of Bugs) & (Diet) (Japanese movie) also Someone Behind You (Korean movie). This is my 11th++ horror movie for this month. I will write the review later~! Please wait!



PAST | PRESENT

Instagram