Soft Blanket
Semester 3
0 Candy
15 September 2011 | 14:48

Yeah  seronok nya dah mula semester baru  ! dah semester berapa ni ? semester tiga. Baru semester tiga??!! lembabnya.. memang pun. =.="
em. aku bukan post sebab nak mengomel ke atau apa. Saja nak story mory dengan semua pasal semester ni.

Ok dengan bermulanya semester ni, juga bermulalah perjalanan universiti student life yang ke dua tahunn. huhu. baru tahun dua kan. adeyh.. takpe.takpe.sabar ye sabar.

lets check it out apa yang aku nak belajar semester nih. mana tau ada sama dengan korang kan. boleh lah bagi notes ke tips apa-apa yang patut kan? ye dak?

p/s: click on table to enlarge.

hari isnin, pergh full la weh. hm. nasib baik sehari je full. memang tak suka rushing-rushing nih.

haa. tengok. semester kali ni, ada belajar balik Programming. tu Data Structure and Algorithms tu. Serious aku sangat lemah dalam subjek ni. Yang ok nya, sem ni lecturer lelaki pulak ajar programming. What i mean here, maybe ada consideration sikit dalam permarkahan. Mana la tahu kan. InsyaAllah. Takpela, kita cuba je untuk sem ni ok?

Semester ketiga kali ni, Alhamdullillah aku dapat kolej, dan kolej yang sama iaitu Tun Dr.Ismail (TDI) ! Alhamdullillah lagi dapat aras bawah sekali. Tapi sem lepas, ni blok student Mekanikal. Sem ni dia dah rombak balik dah. Nasib baik dapat floor bawah.
See, Aras 0. haha. Jemput la datang raya. Ada banyak kuih raya ni.

Tapi seronok jugak kalau dapat rumah sewa dengan member baik, macam cik Aqilah Romi kita, serumah dengan semua kawan satu matrik kitorang dulu. Shida, Farah, Nisa, Ekin, Ain, Fatin, Zue. Serious best.

Yang sedihnya pulak, dalam kos aku, aku sorang je Malay perempuan yang duduk dalam. Yang lain semua dah bela. Terkapai-kapai la aku sorang. Tapi alhamdullilah lagiii, sebab roomate aku kali ni semua senior, yang baik-baik belaka ! Boleh la pimpin tangan aku ni dalam apa-apa hal nanti.

ok la, bye :)

PAST | PRESENT

Instagram